מתקן טיהור שפכים

מתקן טיהור שפכים – ניהול של מפעל תעשיה כזה או אחר כולל הרבה פעמים גם התייחסות לשפכים. אם, למשל, יש לכם מפעל שמייצר שפכים הכוללים מתכות מסוגים שונים, ברור שיהיה צורך למחזר את השפכים ולטהר אותם. לפני שנים כל האופציה הזאת לא הייתה קיימת, והסיבה העיקרית לכך הייתה שהמועדות לחשיבות הטיהור והמחזור לא הייתה גבוהה.

היום, לעומת זאת, הדברים השתנו. ראשית, היום זה ברור ששפכים מסוגים שונים עלולים לפגוע בסביבה, ושנית, היום יש גם טכנולוגיה לטיהור השפכים. לכן חבל יהיה לא לעשות בה שימוש. זה נכון לא רק לגבי מפעלי תעשייה שונים שעושים בהם שימוש במתכות שונות. בפועל זה נכון גם לגבי תעשיות המזון, בתי המטבחיים, רפתות וכדומה.

העניין הוא שבכל מקום כזה יש שפכים מסוגים שונים ולכן כל סוג של שפכים צריך לעבור תהליך טיהור מעט שונה. החדשות הטובות הן שיש היום חברות מקצועיות שעוסקות בדיוק בתחום הזה. משמעות הדברים היא שאם יצא לכם לקבל קנס על הטיפול בשפכים של המפעל שלכם ואם אתם לא רוצים שהדבר יחזור על עצמו, היום יש מה לעשות בנידון.

אם קיימים בישראל מתקנים שונים לטיהור שפכים ואם השימוש בהם יהיה טוב למפעל שלכם וגם לסביבה, מדוע לא לפנות כבר עכשיו אל חברה שעוסקת בתחום הזה?

מה קורה במתקן לטיהור של שפכים?

כאמור, בכל מפעל ובכל סוג של תעשייה יש שפכים עם הרכבים שונים. לכן, עוד לפני שנעביר את השפכים למתקן של טיהור, נצטרך להבין מה המרכיב העיקרי, והבעייתי ביותר, שיש באותם שפכים. למשל, כאשר מדברים על מפעלים של ציפוי מתכות, אנחנו רואים שהמטרה העיקרית של הטיהור הוא סילוק המתכות הכבדות והמזיקות.

לעומת זאת, כאשר מדברים על שפכים של משחטות, הרי שהמטרה היא סילוק של המוצקים המרחפים, כלומר TSS, ושל שומנים מסוגים שונים. בנוסף, במקרה של בתי מטבחיים יש צורך גם לנטרל את השפכים החומציים, וכל זה נעשה בעזרת מתקנים לטיהור שפכים. במקרה של שפכי רפתות, למשל, אנחנו רואים שמדובר על מטרד אקולוגי של ממש.

השפכים הללו עלול לגרום לעומס בלתי סביר במט"שים ולכן גם שפכים כאלה יש להעביר למתקן של טיהור שפכים. מתקן מקצועי לטיהור של שפכים יכול לא רק לעזור בהתמודדות הראשונית עם בעיית השפכים, אלא אף למחזר חלק מהם וכך להפוך אותם לשימושיים במקומות אחרים.

חשוב להבין שאפילו אם המפעל הספציפי שלכם מייצר כמות לא מאוד גדולה של שפכים, לא כדאי להתעלם מכך. יש היום טכנולוגיות מופלאות שבעזרת מתקנים לטיהור שפכים יכולות להפוך אפילו שפכים מזיקים ביותר לכאלה שניתן להפיק מהם תועלת.

איך לבחור חברה בעלת מתקן טיהור שפכים שתרצו לפנות אליה?

אם תעשו חיפוש אתם תגלו שהיום, במדינת ישראל, בתחום של מתקני טיהור שפכים יש שלל אפשרויות. הסיבה לכך ברורה, שכן היום זה כבר לא נושא שאפשר להתעלם ממנו. לכן, במידה וגם אתם, כמו בעלי מפעלים אחרים, מחפשים את החברה הנכונה לכם בתחום הזה, אפשר להבין את הדילמה שלכם.

מעבר לכך שאתם צריכים לאתר חברה שיש לה מתקן טיהור שפכים, רצוי מאוד לבדוק איך בדיוק מתבצעים הדברים. למרות שיש לא מעט חברות שעובדות בתחום הזה, זה ברור שרק חלק מהן יכולות לתת לכם בדיוק את השירות הדרוש.

למשל, האם המפעל שלכם יהיה אחראי להוביל את השפכים אל אותו מקום שבו מחזיקה החברה המקצועית את מתקן טיהור השפכים שהלה? או שחלק מהשירות הוא ההובלה של השפכים עצמם? כמו כן, כמובן שצריך לעצור ולבדוק מה בדיוק כולל טיהור השפכים. איזה חומרים ניתן יהיה להוציא מהם ועד כמה ניתן יהיה לעשות בהם שימוש אחר בתום תהליך הטיהור והמחזור.

חברת S² ס.ו. פיתוח ויזמות בע"מ – הדרך שלכם לטיהור השפכים

מחפשים חברה בעלת מתקן טיהור? רוצים לדעת שאתם עושים את הטוב ביותר למען הסביבה? אתם לא לבד. חברת S² ס.ו. פיתוח ויזמות בע"מ מזמינה אתכם ליצור עמה קשר עוד היום במספר: 04-8337715 ולקבוע פגישה עם נציגיה. החברה, שנוסדה על ידי ד"ר סמי זרמן ופרופ' סמי וייץ בשנת 2000, מביאה לכם את הפתרונות הטכנולוגיים הכי מתקדמים שיש בתחום טיהור השפכים.

אם חשבתם לרגע שאתם, הלקוחות, תצטרכו לבחור לבד את הפתרון הנכון לשפכי המפעל שלכם, דעו שזה לא מדויק. החברה מציעה לכל הלקוחות שלה שירות שכולל ליווי מקצועי לכל אורך הדרך. זה אומר שאנשי המקצוע יוכלו לעזור לכם כבר משלב האבחון, דרך השלב שבו עולות החלופות השונות ועד היישום של הפתרון הנבחר בשטח.

החברה מביאה איתה שלל פתרונות בכל מה שקשור למתקני טיהור לשפכים, אז למה שלא תצטרפו גם אתם למהפכה שמתחוללת בתחום הזה בארץ? צרו קשר, קבעו פגישה ותוכלו גם אתם לטהר את השפכים שהמפעל שלכם מייצר. הכול נעשה תוך הקפדה על מתן שירות אדיב ומקצועי ביותר ללקוח,. לכן גם במובן הזה אתם תראו שלא תתחרטו על בחירתכם בחברת S² ס.ו. פיתוח ויזמות בע"מ.

מתקן טיהור שפכים

לפרטים נוספים התקשרו