טיפול כימי בשפכים

טיפול כימי בשפכים – הטיפול בשפכים תעשייתיים הוא נושא שמטריד רבים מאתנו, ואותנו כמדינה. הימים שבהם כל מפעל יכול היה לייצר שפכים ופשוט לפנות אותם ככה סתם ולכל מקום, עברו חלפו להם. הסיבה לכך ברורה: היום כבר אי אפשר להתעלם מהפגיעה של אותם שפכים בסביבה ובכדור הארץ.

לכן נשאלת השאלה: איך באמת אפשר לפנות את השפכים ולטפל בהם? והאם טיפול כימי בשפכים זו אופציה שיכולה להיות רלוונטית? איך עושים זאת ומהם היתרונות של טיפול כזה בשפכים? אם גם אתם מנהלים מפעל תעשייה כזה או אחר, ברור מדוע אתם מכירים את חשיבות העניין. בהחלט יכול להיות שאפילו קיבלתם בעבר קנסות בגובה כזה או אחר בגין פינוי שפכים שלא כדין.

לכן חשוב שתדעו: היום, בעזרת הטיפול הכימי בשפכים, הכול יכול להיראות אחרת. כתוצאה מכך שאתם לא היחידים שמתעניינים בנושא הזה, אנחנו רואים שיש פתרונות שונים ומגוונים ביותר לעניין. לכן, אם קיים הפתרון הטוב ביותר שיחסוך לכם קנסות מיותרים, מה פתאום שתוותרו עליו? זה לא במקרה שאם תדברו עם קולגות שלכם שמנהלים מפעלי תעשיות בתחומים שונים, אתם תראו שכולם יוכלו להמליץ לכם על טיפול כימי בשפכים.

הטיפול הכימי של שפכים ממפעלי ציפוי מתכות

אם יש סוג של מפעל שבו השפכים עלולים להוות סכנה של ממש, זה כמובן מפעל ציפוי מתכות. יש לא מעט מפעלים כאלה בארץ, וחשוב לדעת שגם כאן הטיפול הכימי בשפכים יכול לעשות פלאים.

יש היו פיתוח של טכנולוגיה ייחודית שלמעשה מסלקת מתכות משפכים שונים של מפעלי ציפוי מתכות, ובהחלט רצוי לנצל אותה. הטכנולוגיה הזאת מבוססת על השימוש בסודיום ופוטסיום אלומינט. היתרונות של טיפול כימי בשפכים הינם רבים:

  • יש כאן סילוק מאוד יעיל ש זרחן
  • מתבצע סילוק יעיל של פלואוריד
  • איכות הקולחין משתפרת והופכת להיות טובה יותר
  • ישנו סילוק של רוב המתכות הכבדות, כולל ניקל

בנוסף, ניתן לראות שהטיפול הכימי בכל אותם שפכים של תעיית המתכות כולל עלות נמוכה יותר מטכנולוגיות אחרות. היתרון הנוסף הוא שהטכנולוגיה הזו שכוללת את הטיפול הכימי בשפכים, לרוב לא דורשת שינוי מאוד מהותי במתקנים הקיימים.

לכן זה לא מפתיע שבהרבה מאוד מפעלים ותעשיות שונות בוחרים מזה שנים לבצע את הטיפול הכי מי לשפכים. ראוי לציין שהטיפול הזה מתאים לא רק לשפכים של מפעלי ציפוי מתכות. בפועל אנחנו רואים שהוא מתאים גם לשפכים של משחטות, רפתות, חזיריות וגם לתעשיות המזון.

מדוע צריך ליווי מקצועי בנושא כמו טיפול כימי בשפכים?

אם יש משהו שמאפיין את העידן שבו אנחנו חיים, זה היכולת לקרוא כמעט על כל נושא שבעולם אונליין, לבד. משמעות הדברים היא שאם תנסו ללמוד לעומק את הנושא של טיפול כימי בשפכים, אין ספק שתמצאו לא מעט אינפורמציה מעניינת ברשת האינטרנט. יחד עם זאת, כמובן שבין זה ובין ביצוע העבודות בשטח יש הבדל.

לכן, אם אתם לא רוצים לדחות את הדברים ואם אתם לא רוצים להיות חשופים לעוד קנסות, השקיעו בכך עוד היום. פנו אל חברה שהמומחיות שלה היא טיפול כימי בכל סוגי השפכים ותראו שתראו שתצאו מרוצים. יש משמעות לעבודה עם אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום הזה, כי כמובן שלכל סוג של תעשייה יש סוג אחר של שפכים.

לכן יש צורך להתאים את הטיפול בשפכים הספציפיים, ובהרכב שלהם, בהתאם לתעשייה ולשפכים שעליהם מדובר. זו למעשה חלק מהמומחיות של אנשי המקצוע שאליהם תוכלו לפנות לקבלת שירות בנושא הזה. כמו כן, חשוב להבין שהרבה פעמים יש גם דחיפות במציאת הפתרון.

אי אפשר להמשיך ולתפעל את בית המטבחיים או את מפעל המזון ולהמשיך לזהם את הסביבה עם אותם שפכים הרסניים. לכן כדאי לדעת שיש גם חברות מובילות בתחום הזה שיכולות לתת שיותר יעיל ומהיר.

מחפשים פתרון כימי לשפכים? פנו אל חברת S² ס.ו פיתוח ויזמות בע"מ

בין אם ברור לכם מה הבעיה בשפכים שהמפעל שלכם מייצר ובין אם אתם זקוקים לעזרה גם באפיון הבעיה, פנו עוד היום אל חברת S². חברת S² ס.ו פיתוח ויזמות בע"מ מביאה איתה שנים רבות של ניסיון, כי היא הוקמה כבר שנת 2000. לכן תוכלו להיות בטוחים שעם אנשי המקצוע של חברה זו אתם, ובעיקר השפכים במפעל שלכם, בידיים טובות. השירות של החברה כולל כל מה שאתם יכולים לצפות לו בתחום הזה:

  • אבחון הבעיה והאפיון שלה
  • בחינת כל החלופות הקיימות שיכולות להיות רלוונטיות עבורכם
  • יישום והטמעה של הפתרון הנבחר

בנוסף, עובדי החברה יוכלו גם לייצג את המפעל שלכם בפני הרשויות אם יהיה בכך צורך. מעבר לכל אלה, חברת S² ס.ו פיתוח ויזמות בע"מ מציעה גם פתרונות בכל מה שקשור למחזור פסולת מסוגים שונים. הכול נעשה תוך שימת לב לדרישות ולצרכי הלקוח, ותוך מטרה להקטין את ההוצאות כמה שרק אפשר. רוצים לצרף את המפעל שלכם למהפכה של טיפול כימי? התקשרו עוד היום למספר: 04-8337715 ותוכלו לקבל שירות מוביל לכל אורך הדרך.

טיפול כימי בשפכים

לפרטים נוספים התקשרו