טיפול בשפכים תעשייתיים

טיפול בשפכים תעשייתיים  – אין ספק שאחת מהמשימות המורכבות ביותר שאיתן צריך להתמודד כאשר מנהלים מפעל תעשייה כזה או אחר, היא הטיפול בשפכים. כפי שאתם בוודאי יודעים, טיפול בנושא כמו שפכים תעשייתיים דורש מאתנו, לפני הכול, היכרות עם החוק.

זה לא שכל מפעל תעשייה יכול להחליט לבד כיצד ולאן לפנות את השפכים. היום זה כבר ברור שפינוי השפכים התעשייתיים, בצורות שאינן מקובלות, עלול להוביל לא רק לקנסות כבדים, אלא בעיקר לפגיעה בסביבה. לכן ברור מדוע הנושא של טיפול בשפכים מקבל התייחסות ותשומת לב משמעותית ביותר.

ישנם שלל חידושים בתחום הזה, ומשמעות הדברים היא שאם גם אתם רוצים לייעל את הנושא הזה במפעל שלכם, זה אפשרי. הטיפול בשפכים בצורה נכונה יגן עליכם מפני קנסות מיותרות, ישמור על הסביבה שבה המפעל שלכם נמצא וגם ישנה את תדמית המפעל שלכם בעיני הציבור.

לכן יש לכך חשיבות עליונה, והגיע הזמן שגם אתם, כפי שעשו מפעלים אחרים, תשקיעו בעניין הזה מחשבה. זה לא משנה אם המפעל שלכם כבר קיבל אזהרות שונות, קנסות וכדומה או לא, כי בכל מקרה, אם אפשר לייעל את תהליך פינוי השפכים, למה לחשוב פעמיים?

כל היתרונות של טיפול נכון בשפכים תעשייתיים 

אם אתם עדיין מתלבטים ולא לגמרי ברור לכם מדוע טיפול בשפכים הוא נושא משמעותי כל כך, חשוב שתעצרו ותרדו לעומק פרטי העניין. ראשית, בהחלט יכול להיות שיש לכם היום מתקנים לטיפול בשפכים במפעל שלכם, אך העלות של השימוש בהם מאוד גבוהה.

שנית, עלול להיות שאותם מתקנים לטיפול בשפכים במפעל שלכם אינם עומדים בתקן, וכתוצאה מכך, ובלי כוונה, אתם כל זאת פוגעים בסביבה. לעומת זאת, אם תפנו אל אנשי המקצוע הנכונים ותקבלו שירות ועזרה בנושא של טיפול בשפכים, תוכלו ליהנות ממספר יתרונות בולטים. ראשית, ניתן יהיה לשפר את איכות השפכים כך שיעמדו בתקנים, וזאת עוד לפני הפינוי שלהם.

שנית, ככל הניתן, יהיה שימוש במתקנים שכבר יש לכם במפעל, במקום לשלוח אתכם לקנות מתקנים חדשים ויקרים. מעבר לכל אלה, היום הטיפול בשפכים יכול להתבצע בצורה הרבה יותר מהירה ויעילה ממה שאתם חושבים. לכן, אם תוך זמן קצר אפשר לשפר את העניין החשוב הזה במפעל שלכם, מה פתאום שתדחו זאת עוד ועוד?

טיפול בשפכים תעשייתיים – איך עושים את זה בפועל?

ראשית, כמובן שכאשר מדברים על טיפול בשפכים צריך למעשה לפנות אל חברה מקצועית שזו המומחיות שלה. לא מדובר על תחום שניתן לשפר בו את המצב ללא עזרת אנשי המקצוע שחיים ונושמים את התחום הזה. שנית, חשוב לדעת שיש היום טכנולוגיות ושיטות שונות ומגוונות ביותר לטיפול בכל אותם שפכים תעשייתיים.

כך למשל, ניתן יהיה לעשות שימוש בטכנולוגיית סילוק מתכות אשר מבוססת על שימוש בסודיום ופוטסיום אלומינט. במקרה כזה היתרונות יהיו בולטים: איכות קולחין טובה יותר, סילוק יעיל של זרחן ופלואוריד וגם סילוק יעיל של רוב המתכנות הכבדות, כולל ניקל וכרום. בנוסף, מעניין לראות שבמסגרת הטכנולוגיה הזאת התהליך כולו נעשה PH ניטרלי.

משמעות הדברים היא שהשפכים כמובן עומדים בתקן, כל זאת מבלי להוסיף מלחים וכימיקלים שונים לצורך נטרול. חשוב לדעת שבהתאם לסוג התעשייה, ניתן יהיה לבחור את הטכנולוגיה הנכונה לטיפול בשפכים התעשייתיים שלה. כך למשל אפשר למצוא היום טכנולוגיה מסוימת לשפכים משחטות, לתעשיות המזון, לתעשיית רפתות ועוד.

לכן, אם גם אתם מנהלים מפעל תעשייתי באחד מכל התחומים הללו ומחפשים פתרונות לטיפול בשפכים תעשייתיים, אל תדחו את העניין. יש משמעות לטיפול נכון בשפכים של התעשייה שבה אתם נמצאים, כי כאמור, זה משפיע על הסביבה כולה. לכן, אם הטכנולוגיה המובילה בתחום הזה כבר קיימת, מדוע שלא תשלבו אותה כמה שיותר מהר במפעלכם?

שירות בטיפול שפכים תעשייתיים מזמינים מהטובים ביותר

בין אם ברור לכם מה הבעיה בטיפול בשפכים התעשייתיים שלכם ובין אם לא, רצוי שתפנו אל חברה מקצועית מהתחום. עשיתם חיפוש, גיליתם שיש מספר חברות שעוסקות בענף הזה ולא ממש ברור לכם במי לבחור? אתם לא לבד. רוב בעלי המפעלים תוהים בידי איזו חברה מקצועית כדאי יהיה להפקיד את הנושא החשוב של טיפול בשפכים התעשייתיים, ולכן כדאי שתכירו את חברת S² ס.ו פיתוח ויזמות בע"מ.

החברה הוקמה אי שם בשנת 2000 והיום היא אחת מהמובילות בתחום הזה בארץ. המטרה העיקרית של החברה היא לפתח וליישם טכנולוגיות חדישות בטיפול בבעיות השפכים העירוניים והתעשייתיים. כמו כן, החברה משפרת גם את תהליכי המחזור השונים ומלווה את הלקוח לכל אורך הדרך.

חברת S² מקפידה על כך שכל פיתוחיה יעמדו בדרישות הסביבתיות המחמירות ביותר, ובנוסף, היא עושה את הכול לכלכלי ביותר עבור הלקוח. עם חברה זו תוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים פתרון מלא, כולל אבחון, בחינת חלופות והתקנת פתרונות שונים בשטח. מעוניינים לקבל מידע נוסף ולקבוע פגישה? התקשרו עוד היום למספר: 04-8337715 ותראו שלא תצטערו.

טיפול בשפכים תעשייתיים

לפרטים נוספים התקשרו